wtorek, 26 listopada 2013

Picture Collage Maker

Syn bawi się na szkolnej zabawie andrzejkowej, a ja bawię się tworząc prezentację zdjęć z wykorzystaniem nowej aplikacji. Programik jest darmowy, łatwy w obsłudze, powiedziałabym intuicyjny. Mimo, że nie posiada wersji polskiej, łatwo się nim steruje. Program przeznaczony jest do obróbki zdjęć w formie collage. Posiada pełną gamę układów zdjęć, formatów, i tła. Zdjęcia wystarczy upuścić w wybranym miejscu. Przy jego użyciu można stworzyć efektowne plakaty, zaproszenia, kalendarze, kartki z życzeniami, klasowe portfolio, kronikę wydarzeń itp. 
Zamieszczam również prosty filmik, który znalazłam w sieci, który pokazuje pracę z programikiem krok po kroku. Udanej zabawy - nie koniecznie andrzejkowej. 

Na okładki "wrzuciłam zdjęcie mojej mamy sprzed lat i jednej z moich córeczek.  Niech będą gwiazdami kolorowych czasopism.
   

4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają te okładki czasopism :) Fajna zabawa na jesienny wieczór! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za inspirację. Program przyda mi się do pracy na lekcji :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt. Zostawiłam też wiadomość na Twoim blogu.
      I tak z innej beczki...;-) zachęcam do wzięcia udziału w Konkursie na Nauczycielski Blog 2014.

      Usuń