niedziela, 8 grudnia 2013

Przytulaski, głaski;-)


Pozwoliłam sobie zamieścić wspaniały filmik przygotowany przez Agnieszkę Rudzik-Sawicką zdobywczynię III miejsca na Nauczycielski Blog 2013 >>>. Agnieszko, jestem pod wrażeniem i uważam, że zasłużyłaś na wszystkie nagrody świata. Gratuluję!
Wspaniale jest się cieszyć z wszystkimi uczestnikami konkursu, celebrować wygraną, składać gratulacje. Docenianie innych za włożony trud, pracę, pozytywną energię, pomysłowość, to dodawanie sobie wzajemnie skrzydeł. Wspierajmy siebie w życiu codziennym, żeby praca dawała nam radość i satysfakcję.

5 komentarzy:

  1. Pomysł goni pomysł. Wspaniale.Gratuluję jeszcze raz nagrodzonym i .......pomysłodawczyniom konkursu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę zostawic komentarza u Agnieszki ( wyskakuje mi błąd ), więc napiszę tutaj, że ten blog jest jednym z moich ulubionych. Śledzę każdy wpis i podziwiam pomysłowośc. Gratulacje!
    PS To nauczycielskie blogowanie to dodatkowa energia i ochota do pracy. Konkurs stworzył świetną możliwośc wymiany doświadczeń, a nawet grupę wsparcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tak samo, chciałam pozostawić komentarz u Agnieszki, ale mi się nie udało. Gratuluję! A filmik jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej dziewczyny! Nie mam pojęcia dlaczego na moim blogu Wasze komentarze nie są mile widziane, ale uwierzcie, ja z tym nic wspólnego nie mam. A komentarze uwielbiam, zarówno te pochlebne, jak i takie wskazujące kierunek zmian. Bardzo dziękuję Wam za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie! Tak jak piszecie, konkurs był okazją poznania fantastycznych blogów, za którymi stoją wspaniali ludzie, którzy je piszą. I to chyba najcenniejsze, że miałam okazję pobuszować, podpatrzeć, poznać wirtualnie inne blogerki.

    OdpowiedzUsuń