poniedziałek, 9 grudnia 2013

Podziękowań ciąg dalszy

Moniko (Monika Kubica), ponieważ nie umiałam zamieścić tego komentarza na Twoim blogu piszę go na moim, z nadzieją, że tu zerkniesz:
"Szkoda, że nie można dać wszystkim pierwszego miejsca. Dzięki takim osobom jak Ty, największą wygraną jestem ja: poznałam wspaniałe dziewczyny, nauczyłam się od nich w ciągu miesiąca więcej niż w ciągu ostatnich 5 lat, i założyłam mojego pierwszego w życiu bloga. Dziękuję Wszystkim! A Tobie Moniko szczególnie mocno za wspaniałą animację, którą tutaj zamieściłaś. Pozwolę ją sobie wrzucić na mojego raczkującego bloga. Uściski."
Monika zamieściła na swoim blogu wesołą piosenkę. Ja ją tutaj "spapuguję" dla wszystkich uczestniczek Konkursu na Nauczycielski Blog 2013.

1 komentarz:

  1. Dobry wieczór, jak miło :) dziękuję serdecznie, będę tutaj wpadać, pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń