niedziela, 29 grudnia 2013

Prezent na Nowy Rok

Uwielbiam niespodzianki, a ta jest taką, której kompletnie się nie spodziewałam. Może, gdybym nie była tak zaaferowana przygotowaniami do Konferencji "W Stronę Cyfrowej Szkoły"...? W każdym razie zostałam przyjęta do zamkniętej grupy społecznościowej Superbelfrów. To wspaniałe wyróżnienie! Nim poznałam Superbelfrów sama okrzyknęłam się pierwszą belferką RP co spotkało się z zaskoczeniem mojego męża, który trochę przestraszył się słowa "belferka". Mój świeżutki blog, który założyłam końcem sierpnia tego roku, tak bowiem nazwałam. Widać było mi pisane zostać Superbelferką;-) Dziękuję wszystkim, którzy wyrazili na to zgodę, a Annie Grzegory za ten ostateczny KLIK. 

8 komentarzy:

  1. Super prezent! To wielkie wyróżnienie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Cieszę się, że mamy wśród nas Superbelferkę.To podsumowanie Twojej pracy. Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Cieszę się, że mamy wśród nas Superbelferkę.To podsumowanie Twojej pracy. Super.
    P.S.Poprzedni komentarz też mój, nie zauważyłam, że nie ja jestem zalogowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje! Ja to czułam ;) Unoszę się nad ziemią!!! Tak, tak, tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje! Świetna wiadomość na koniec roku. Wszystkiego dobrego w 2014!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wszystkim! Życzę szampańskie go Sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ale to tylko jedna z zamkniętych grup na fb. W dodatku w połowie martwa. Bądź tą żywą częścią i raczej się nie wychylaj i nie krytykuj guru. W innym przypadku czar pryska ;-)

    OdpowiedzUsuń