poniedziałek, 10 lutego 2014

Artykuły o klasach z tabletami

W polskiej prasie i literaturze fachowej nie ma jeszcze zbyt wielu informacji na temat TIK, w tym tabletów. Jednak moje cudowne koleżanki i koledzy Superbelfrzy (Barbara Ochmańska, Violetta Rymszewicz, Jolanta Okuniewska) znaleźli dla mnie artykuły na temat wykorzystaniu tabletów w innych krajach. Angielski nie powinien sprawiać trudności, a w ostateczności można posłużyć się translatorem. W załączonych artykułach znajdziecie słowa i krytyki, i słowa zachęty, nie robiłam selekcji, aby artykuły nie okazały się tendencyjne. Warto przecież poznać obie strony medalu. Drugi artykuł szczególnie mocno mnie zainteresował, bo stanowi odpowiedź na niepokoje nauczycieli i rodziców w sprawie ochrony dziecka przed dostępem do niewłaściwych stron. W czwartym artykule przeczytacie o konkretnych przykładach wykorzystania tabletów w szkole. Najbardziej spodobało mi się fotografowanie rozwoju pleśni. Pod wieloma artykułami znajdziecie odniesienia do pokrewnych artykułów. Poniższy bank linków będę sukcesywnie powiększać. Szczerze polecam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz