środa, 7 maja 2014

Kreatywni nauczyciele

Jak zrobić estetyczne teczki z ćwiczeniami dla uczniów, kij deszczowy, przestrzenne figury, kostki ortograficzne? Proste, wystarczy zerknąć na blog Joanny, Superbelferki, która zamieściła na swoim blogu wszystko co odkryła w sieci lub sama wykonała. Skarbnica pomysłów!
"Kiedyś na jednym z blogów nauczycielki ze Stanów Zjednoczonych znalazłam post opisujący teczki z zadaniami dla uczniów. Nie były to bynajmniej teczki z "kserówkami". Wręcz przeciwnie, pełne kolorowych zadań wielokrotnego użytku (zalaminowanych) zarówno dla małych jak i dużych, matematyczne i językowe. Zaciekawiona zaczęłam szukać kolejnych blogów, na których są opisane teczuszki. Znalazłam je pod nazwą File Folder Games. Pomysł tak bardzo mi się spodobał, że postanowiłam zaadaptować to do naszych warunków i wprowadzić w mojej klasie. 

W Stanach Zjednoczonych teczki są trochę inne niż u nas."

Więcej dowiecie się wchodząc na blog Joanny Apanasewicz >>>

Polecam, bardzo inspirujący.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz