niedziela, 17 kwietnia 2016

Fińska szkoła



Zazdrościmy Finom ich sukcesów dydaktycznych. Dzisiaj trafiłam na cudowny filmik pokazujący jak edukacja może być radosna i efektywna. Wszechstronny rozwój dziecka: duża i mała motoryka. Terapeuci SI powinni być zachwyceni. Polecam!!!

Domki z gliny również mnie urzekły:


Zabrałam się kiedyś za tworzenie bloga na temat gry w klasy... no cóż brakuje mi czasu, aby go dokończyć, może kiedyś...
Przedstawiam Wam jednak projekt, bo jakoś wpasował się on dzisiaj w fińską szkołę:


5 komentarzy:

  1. Dzieci w dzisiejszych czasach są coraz bardziej ruchliwe, dlatego nie należy się na nich za to złościć, ale pozwolić im wyrazić swoje emocje i uwolnić energię poprzez właśnie takie różne fizyczne i manualne ćwiczenia. Więcej się przez to nauczą, a w dodatku będą się świetnie bawić.

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdym kraju mają swoje sposoby edukacyjne ;) Wszędzie to inne obyczaje i system nauczania. Ale powiedzieć trzeba, że Fińskiej szkole odbywa się to na prawdę ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie ręcznie wykonane domki z gliny zdecydowanie trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny filmik! Myślę, że warto by było zainspirować się ich rozwiązaniami w tym temacie, wygląda to wszystko bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że w każdej szkole jest inne podejścię do ucznia oraz sposób nauczania też się wiele różni pozdrawiam i zapraszam do mnie https://niepelnosprawnoscnaluzie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń